آبادان خانه دوم استقلال است
نوشته شده توسط : alireza

'علی فتح الله زاده' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز كار خیلی سختی در آبادان داریم اما با شناخت از هواداران آبادانی اینجا را خانه دوم خود می دانیم.
وی اظهار داشت: تیم دوم آبادانی ها استقلال تهران است و این مساله باعث افزایش روحیه تیمی ما می شود.
وی ادامه داد: احترام زیادی برای آبادانی ها و تیم صنعت نفت قائل هستم اما در این دیدار ما دو بر یك صنعت نفت را شكست می دهیم.
فتح الله زاده گفت: هواداران آبادانی فقط تیم خود را تشویق می كنند و این مساله در تمام دنیا بی نظیر است اما امروز تماشاگران فهیم آبادانی امروز با ما همكاری می كنند.
وی اظهار داشت: ما در آبادان بر خلاف دیگر شهرها هرگز احساس غریبی نمی كنیم و اینجا را خانه دوم خود می دانیم.
مدیر عامل باشگاه استقلال در مورد اختلاف با 'امیر رضا واعظ آشتیانی' مدیر عامل پیشین استقلال گفت: مشكلی با این شخص ندارم و به عنوان یك استقلالی انتظار داریم مالیات سال قبل این باشگاه را پرداخت نماید.
وی اظهار داشت: نامه ای از اداره دارایی به باشگاه استقلال در مورد پرداخت مالیات سال قبل به باشگاه استقلال آمده كه این مساله بر عهده آشتیانی است.
فتح الله زاده از پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال به خوبی یاد كرد و توضیح داد: با اینكه امسال در بازار نقل و انتقالات دیر وارد عمل شده و چند مهره كلیدی خود را از دست داده ایم اما پرویز خان با همین بازیكنان نتایج خوبی كسب كرده است.
وی اظهار داشت: نمی توانیم قولی به هواداران برای قهرمانی امسال دهیم اما تا پایان فصل با ادامه این روند در جمع مدعیان قهرمانی باقی خواهیم داد.
وی از حضور قطعی تیم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد و گفت: ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا چهار سهمیه دارد و استقلال به عنوان قهرمان جام حذفی ایران در این مسابقات حضور خواهد یافت.
فتح الله زاده خبر از تیمداری وی در خوزستان داد و افزود: خوزستان و بخصوص آبادان معدن فوتبال است و با داشتن پتانسیل ها و استعدادهای خوب، در آینده نزدیك در این استان تیمداری می كنم.
وی اظهار داشت: تیمداری در خوزستان بسیار ضعیف دنبال می شود و این در حالیست كه با یك سیاست گذاری خوب می توان بازیكنان بزرگی تحویل جامعه داد و حتی یك تیم ملی جدا تشكیل داد.
تیم های استقلال تهران و صنعت نفت آبادان امروز در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر كشور در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم می روند.





:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 678
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 13 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: